Ολοκληρώθηκαν οι αγώνες του πρωταθλήματος για τις Παγκορασίδες Γ της ΕΣΠΕΔΑ, με ήττα με 3-2 σετ στον Ασπρόπυργο από τον Σείριο, μετά από όμορφο και ενδιαφέροντα αγώνα.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη συμπεριφορά και την προσπάθεια σε δύο διαδοχικά πρωταθλήματα ( ως Κορασίδες Ε και ως Παγκορασίδες Γ ) από τον Σεπτέμβριο μέχρι και σήμερα.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια για βελτίωση μέσα από τη δημιουργία αναμνήσεων που θα έχετε μαζί σας για μία ζωή, παιδιά μας.
Στην άτυπη κατάταξη του πρωταθλήματος, οι Παγκορασίδες Γ του Πορφύρα πήραν την 4η θέση σε σύνολο 19 ομάδων στην ΕΣΠΕΔΑ.
Τα σετ : 25 – 22 , 17 – 25 , 25 – 11, 18 – 25 , 15 – 11.
ΑΟΦ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( Γιαννόπουλος ) : Αραπογιάννη, Βουβαλάκη, Γονιδάκη, Εξάρχου, Θεοχαράκη, Καρρά, Λουκάκη, Μαρκάκη, Μαυροπούλου, Μπεκίρου, Ντερνελή, Σωτηρίου, Τριανταφύλλου, Τσερνουόσοβα.
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη συμπεριφορά και την προσπάθεια σε δύο διαδοχικά πρωταθλήματα ( ως Κορασίδες Ε και ως Παγκορασίδες Γ ) από τον Σεπτέμβριο μέχρι και σήμερα.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια για βελτίωση μέσα από τη δημιουργία αναμνήσεων που θα έχετε μαζί σας για μία ζωή, παιδιά μας.
Στην άτυπη κατάταξη του πρωταθλήματος, οι Παγκορασίδες Γ του Πορφύρα πήραν την 4η θέση σε σύνολο 19 ομάδων στην ΕΣΠΕΔΑ.
Τα σετ : 25 – 22 , 17 – 25 , 25 – 11, 18 – 25 , 15 – 11.
ΑΟΦ ΠΟΡΦΥΡΑΣ ( Γιαννόπουλος ) : Αραπογιάννη, Βουβαλάκη, Γονιδάκη, Εξάρχου, Θεοχαράκη, Καρρά, Λουκάκη, Μαρκάκη, Μαυροπούλου, Μπεκίρου, Ντερνελή, Σωτηρίου, Τριανταφύλλου, Τσερνουόσοβα.

